srijeda, 13. veljače 2013.

Život u predbožićno vrijeme



Ili božićno, svejedno. Božić je jedno vrime koje u sebi nosi toliko spiritualnih poruka da bi i najveći nevjernik povjerovao. Sam taj početak, kada se anđeo javlja Mariji i daje joj na znaje kakva je časna , ali i teška, bolna zadaća čeka. Isus, koji je došao među ljude upoznate s Božjim zakonima, kojemu su prethodili brojni proroci, kojega su slijedili mnogi, a mnogi se od njega i okrenuli kad je postalo kritično. Malo ih je koji su ostali do kraja. Imali dovoljno hrabrosti, ili možda dovoljno vjere da prepoznaju tko je bio taj čovjek što nas je poučavao. Nas, slijepce. Ajme. Nekad mi se čini, ni da se danas ponovo rodi, ne bi puno bolje prošao. Među nama - slijepcima.

Šta je za nas Božić? Ko neka predizborna kampanja u svijetu politike. Trči vamo, trči tamo. Sve se mora obavit. Sve se mora kupit. 

Ovdje mi pada na pamet nečija mudra rečenica - "trošimo novac koji nemamo na stvari koje ne trebamo da bi impresionirali ljude koje ne volimo". 

Ajme i opet ajme!! Di ostaje taj mir u duši, ta spoznaja, svijest o tome tko je taj koji nas je prije više od 2000 godina pohodio? Te nas kroz darove ljubavi i našega bližnjega pohađa i dandanas...  Nas, slijepce...


Di je ostala ta povezanost s Bogom, izvjesnost da nam se jednog dana za koji nemamo pojma koji bi mogo bit, spremit na put bez povratka i bez prtljage krenut tamo di smo od početka znali da ćemo doć??? Tamo di nas zapravo niko neće pitat koliko smo vrsta keksa ispekli za ovaj Bozic 2015. Ni koliko smo vrsta pečenja pripremili pa onda više od pola bacili! Samo da ne bi zafalilo!! Sve samo to ne...!!

Ljuta sam na ovaj potrošački Božić. Ljuta sam jer sam krajem 9. miseca u jednoj trgovini u shopping-centru vidila okićen bor. Božić u septembru? Onda bi po tome i Uskrs već odavno prošao!! Viš, možda to i ni tako loša ideja??  Da odma sad ofarbamo i jaja!  Pa ćemo ispod bora, pored jaslica posadit odma i jednoga uskršnjega zeku obučenoga u bundu od djeda mraza. Skužajte, djeda božićnjaka. (Nikako da naučin. Moji su Božići bili u onon sistemu i ne mogu in, ni uz najbolju volju, nać nikakve zamjerke.) Jerbo nan je tolika priša! Nema se vremena za dvi fešte u godini e. Jerbo je vrijeme zlato. A zlato, kao što znamo, drma sviton!

     - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Potreban mi je jedan mirni Božić, bez stresa i previše jela. Onaj, sa puno mira u duši . I molitve. I zahvalnosti prema dragom Bogu, koji nas, evo već više od 2000 godin drži na ovoj Zemlji jer je dobar, predobar!! Ma ne znan do kad će još. Mislin da čak i tako visoko inteligentnim i uzvišenim bićima jednom mora puknut film.
To kad se dogodi onda smo najebali.

Sretan vam Božić.

Nema komentara:

Objavi komentar

Tati

prošlo je neko  vrijeme ali što je vrijeme i ništa  su riječi  tamo preko u šaptu čempresa mir u zasjedi  je ček'o bila sam sutra i doći...