srijeda, 27. veljače 2013.

Sunce moje malo

(12. März 2004., for my little baby)


I dok vrijeme prolazi
ja se jos uvijek
borim protiv sebe
a znam da nikad necu moci
zivjeti bez tebe.

Jer ti si moje svjetlo
moje Sunce sto zasja mi svakoga jutra
skroz besplatno, mozda i nezasluzeno...
Ne strahujes kao ja sta ce biti sutra.

I dok vrijeme prolazi,
ja znam da cu uvijek
cuvat te od svega
od ponora svijeta i granica mraka
od dvosmislenih rijeci i bezboznih
                                      pogleda.

Zaprepasteno otkrivam potpuno povjerenje
koje uopce nije od ovoga svijeta...!
Boze, hvala ti za osmijeh
i punasne rucice tog Djeteta.


Nema komentara:

Objavi komentar

Tati

prošlo je neko  vrijeme ali što je vrijeme i ništa  su riječi  tamo preko u šaptu čempresa mir u zasjedi  je ček'o bila sam sutra i doći...