subota, 28. siječnja 2012.

Molitva za laku noć

Molitva za laku noć 

1)U noći posutoj zvijezdama                        
 nebu se ne nazire  kraja.                          
 Oče moj, noćas te molim                            
                         pogledaj na nas iz raja.
 
2)Nek' mir se spusti na Zemlju                      
 k'o zorom      rosa na  travu                       
 da      svako    biće  osjeti                     
                       ljubav Tvoju,  jedinu  pravu



                      
3)Molim Te, posvijetli, Oče
i moj put što vijuga
što pun je stranputica i raskršća
                   na nepreglednoj putanji kruga.



4)Hvala Ti, Oče, što noćas
i moj je dom pod tvojim skutom.
Povedi i svu moju djecu
                             svako njegovim putom.


       5)Neka mir Tvoj     uđe u ljude!
       I da bude tu kada se probude!
      Neka žalosni osvanu u sreći!
                                Laku Ti noć, odoh i ja leći.



                                objavljeno u zbirci poezije  "More, san i ja", 2017.









                                                   

                  




Nema komentara:

Objavi komentar

Tati

prošlo je neko  vrijeme ali što je vrijeme i ništa  su riječi  tamo preko u šaptu čempresa mir u zasjedi  je ček'o bila sam sutra i doći...