srijeda, 15. veljače 2012.

Pozdrav domovini

Domovino   mati    moja
davno sam   te  ostavio.
U    daleku      Austriju
put je sina tvog odveo.

U bogatu    zemlju    tuđu 
di za    novac kupiš svašta 
al' za tvojim toplim krilom
srce    plače , duša  mašta.

I sad    sanjam  tvoja  jutra,
tvoje zvijezde, tvoje more
još me grije   sunce tvoje
kada   sine  kroz    prozore.

Domovino, majko    mila
                ti podari    sinu       krila               
da se   tebi sretan   vine
kao     sokol    u   visine.

Da ti dođe  prepun  sreće!
Nikad   on te izdat neće!
Dok   je mora   i  planina
dok je sunca, dok je stina

bit ćeš  moja domovina
a i    sinu    moga  sina!


(22. 1. 2009.)






Nema komentara:

Objavi komentar

Tati

prošlo je neko  vrijeme ali što je vrijeme i ništa  su riječi  tamo preko u šaptu čempresa mir u zasjedi  je ček'o bila sam sutra i doći...